کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
+2 امتیاز
124 بازدید
سوال شده توسط (540 امتیاز)

نکاتی مهم در طراحی وب سایت

image

داشتن سایتی با طراحی مناسب می تواند عاملی برای پیشرفت در کسب و کار شود. برای اینکه بتوانید ترافیک سایت خود را افزایش داده و کسب کار خود را رونق بخشید

باید نکاتی را در طراحی وب سایت خود رعایت کنید. با رعایت نکات زیر در هنگام طراحی وب سایت از ضرر و زیان های ناشی از طراحی مجدد در امان خواهید بود.

گرافیک

1) سعی کنید در طراحی وب سایت خود از تصاویر کم حجم و کوچک استفاده کنید تا سرعت لود شدن صفحه بالا باشد. تصاویر بزرگ، یکی از اصلی ترین دلایل پایین آمدن سرعت لود شدن صفحه است. سرعت پایین لود شدن صفحه، یعنی هدر دادن زمان بازدیدکننده، هر بازدیدکننده ای می خواهد در کوتاه ترین زمان ممکن به آن چه نیاز دارد دست پیدا کند. پس نتیجه سرعت لود پایین صفحات خروج بازدید کننده از وب سایت شما خواهد بود.

2) همیشه از تصاویر گرافیکی متناسب با محتوای صفحات و مطالب استفاده کنید. از تصاویر و گرافیک هایی استفاده کنید که به متون، محتوا، مطالب و زمینه کاری شما مرتبط باشد. استفاده مناسب از تصاویر گرافیک به تفهیم و درک بهتر محتوا و مطالب داخل سایت، بسیار کمک می کند.

3) از تصاویر متحرک، چشمک زن و متغیر بندرت استفاده کنید. مطالعات نشان می دهد که تصاویر چشمک زن در طراحی وب سایت برای بازدیدکنندگان آزار دهنده و مزاحم هستند.

فونت

4) در طراحی وب سایت خود (برای سایت هایی به زبان انگلیسی) برای هدینگ ها از فونت Serif و برای متون داخل سایت از Sans-Serif استفاده کنید. فونت های Sans-Serif برای مطالعه متون در صفحات اینترنت بسیار راحت تر از فونت های دیگر هستند. برای زبان فارسی از فونت tahoma می توانید استفاده کنید.

5) اندازه فونت ها را محدود کنید و استانداردی برای متون خود انتخاب کنید با استفاده از 2 و یا حداکثر 3 سایز مختلف فونت و محدود کردن اندازه متون سایت به آن سایز ها، خواندن مطالب سایت را آسوده تر و طراحی وب سایت شما را حرفه ای تر نشان می دهد.

تبلیغات

6) بر روی تبلیغات داخل سایت و تعداد آن ها کنترل داشته باشید. بازدیدکنندگان شما برای دیدن مطالب و نه تبلیغات به سایت شما می آیند. اگر تبلیغات داخل سایت محتوا را بپوشاند، بازدیدکنندگان بدون تلف کردن وقت، از سایت شما خارج می شوند. البته بسیار مهم است که از وب سایت خود کسب درآمد کنید، اما با تبلیغات بیش از حد بازدیدکنندگان را فراری ندهید.

7) تبلیغات را مانند تصاویر کوچک، بدون چشمک زدن و در محل های مناسب قرار دهید.

خوانندگان را در نظر داشته باشید

8) صفحات وب سایت خود را در مرورگرهای متفاوت امتحان کنیدتا از درستی وب سایت خود در مرورگرهای مختلف مطمئن شوید زیرا کاربران با مرورگرهای متفاوتی از سایت شما بازدید می کنند با این روش عموم مردم می توانند وب سایت شما را بدرستی ببینند.

9) محتوایی بنویسید که مورد توجه مردم و بازار هدف شما باشد. از متناسب بودن محتوای سایت با نیاز های خوانندگان و بازدیدکنندگان، اطمینان حاصل کنید. چیزی بنویسید که آن ها قصد خواندن آن را داشته باشند.

منبع :

طراحی سایت در ارومیه

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (3.3k امتیاز)

ممنون از مطالب خوبتون در مورد طراحی وب سایت

سوال شده مهر 17, 1395 توسط (310 امتیاز)
+1 امتیاز
طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...