کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
+3 امتیاز
303 بازدید
سوال شده توسط (3.3k امتیاز)

سلام در مورد یو پی اس مقاله ای دارین؟مثله این مقاله:

خیلی دنبالش گشتم  

در مورد یه شرکت خارجی یو پی اس هست

 

شرکت یو پی اس ELEN (الن)

معرفی شرکت یو پی اس الن

حالتهای تجارت معاصر شرکتها را مجبور می‌کند تا کیفیت و صداقت بیشتری داشته باشند و الن به شدت سهم خود ازین چالش محیطی را کامل کرده است. در ۱۹۸۸ پایه ریزی شد و یکی از پر رشدترین شرکتهای تولیدکننده منابع تغذیه بی‌وقفه است که بر تحقیق و توسعه و تولید سیستمهای یو پی اس تمرکز دارد. برای تنوع بیشتر اهداف کاربردی، الن، عملکرد و قابلیت اطمینان را افزایش داده است و هزینه یو پی اس را به حداقل رسانده است. این یک راه حل بینظیر برای بالا بردن فشار است و بنابرین مستحکم شدن الن به عنوان یک برند معتبر جهانی است.

در استانبول قرار گرفته است و تولیدات سیستمهای یو پی اس الن بیش از ۵۰ کشور و ۵ قاره را پوشش می‌دهد. برای بالاترین میزان رضایت، شرکت تولیدات همه کاره‌ای را به وسیله ۲۵۰ کارمن خود ارائه کرد. با تلاش برای درک نیازهای خریدار، الن ظرافت خود در فرآیند تولید و تولید تمام قطعاتی که شامل فلز می‌شوند را به نمایش گذاشته است. با تلاشهای بخش تحقیق و توسعه که شامل ۳۰ محقق می‌شود، الن اولین یو پی اس ۳۰۰kVA را در ۲۰۰۵ مطابق با نیازهای جهانی تولید کرد.

الن با شناخت درباره پیوستگی نوآوری داده‌های بدست آمده از زمینه های متفاوت را جمع آوری کرده و برای بهبود فرهنگ مجموعه با هم ترکیب کرده است. به دنبال این جاه طلبی، الن خود را در جایگاه بهترین کاندیدا برای بهترین شریک شما در پشتیبانی انرژی می‌داند.

 

ماموریت ما

رسیدن به بیشترین میزان رضایت خریدار با ایجاد کردن کمترین قیمت، و ویژگی‌های زیاد با کیفیت مطابق استانداردهای بین‌المللی منابع تغذیه بی‌وقفه.

 

چشم انداز ما

تبدیل شدن به یک شرکت برجسته یو پی اس در جهان که پیشرفتهای فناوری را تعقیب می‌کند و با محیط دوست است و طراحی پروژه‌ها در مسیری که با نیازهای مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند.

 

ارزش‌های ما

  • رضایت مشتری
  • قابلیت اطمینان
  • احترام به محیط زیست و انسانیت
  • روند پیوسته توسعه و پیشرفت
  • مسئول بودن و پایبند بودن به اصول اخلاقی تجارت
  • کیفیت و تجربه
  • هدفگرا
  • یکپارچگی
  • حرفه‌گرائی

3 پاسخ

+3 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (16.6k امتیاز)
رشته اتون چیه بهاره خانوم؟
دارای دیدگاه توسط (3.3k امتیاز)
الکترونیک هست عزیزم
+3 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (3.3k امتیاز)

این مطبی هم هست :

 

 

تکنولوژی های یو پی اس

انواع تکنولوژی های یو پی اس

زمانی که وقت تعویض یو پی اس می­رسد، مدیران تعدادی گزینه برای انتخاب دارند، و انتخاب آن­ها به تجهیزات حال حاضر و نیاز­های آینده بستگی دارد. مدیران باید به دقت یو پی اس را با طرح ­های اضطراری سیستم برق به منظور حصول اطمینان از قابل اعتماد ترین پیکر بندی، مطابقت دهند.

فناوری ­های متداول یو پی اس :

یو پی اس  فلایول (Flywheel UPS)

این  یوپی اس نسل جدید تکنولوژی در نظر گرفته می­شود، که برای مدتی بیشتر از یک دهه در بازار وجود داشته است. اگر مدیران از یو پی اس متصل به سیستم ژنراتور استفاده می­کنند، یو پی اس ترکیبی ممکن است گزینه مناسب باشد. این یوپی اس اینرسی کافی برای حمل بارهای بحرانی را به مدت کوتاهی  معمولا ۱۰-۲۰ ثانیه ایجاد میکند تا ژنرانور شروع به کار کرده، پایدار شود و بار مورد نیاز را برداشت کند.

کاربرد­های معمول شامل مراکز داده­، صنایع، و تجهیزات مراقبت­ های بهداشتی با نیاز به قابلیت اعتماد بالا هستند. این یو پی اس ­ها سبک ­تر هستند، اندازه کوچک تری دارند و به تهویه کمتری نیاز دارند. در نتیجه، آن­ها با چالش ­های ساختاری، معماری و مکانیکی کمتری نسبت به واحدهای قدرت سنتی روبرو می­باشند. این سیستم­ها اغلب دارای هزینه اولیه بالاتری هستند، اما به باتری برای حفظ نیاز ندارند و نیز با توجه به سایر مزایایی که قبلا اشاره شد، چرخه زندگی ۲۰ ساله آن­ها نسبتا کم هزینه است.

یو پی اس انلاین (True online)

این نوع از یوپی اس گاهی اوقات به آن تبدیل دوتایی یا تبدیل دو تایی آنلاین نیز گفته می شود . قابلیت اطمینان بالایی برای سرورهای بزرگ، مراکز داده، و تجهیزات بزرگ و حساس ایجاد می­کنند. تحت شرایط عادی، به طور مداوم باتری از طریق معکوس کننده عمل می­نماید، و خط نیرو شارژر باتری را فعال میسازد. برای یک  یو پی اس انلاین حقیقی، هیچ زمان انتقالی به خاطر از دست دادن قدرت صنایع وجود ندارد.

این سیستم اصلاح ضریب توان، تنظیم فرکانس، سرکوب نوسان، و فیلتر انرژی را فراهم می­سازد. اگر معکوس کننده دچار نقص شود که نادر است یو پی اس از طریق سرکوب کننده قدرت فیلتر/نوسان مستقیما انرژی را از power utility تامین می­کند.

مدیران در ارتباط با این یوپی اس باید ملاحظات متعددی را در ذهن داشته باشند. از آن جا که این واحد تمامی انرژی را از جریان متناوب (AC) به جریان مستقیم (DC) و دوباره به AC تبدیل می­نماید، ممکن است منجر به بهره وری پایین و خروجی حرارت بالا شود.

یکی از روش­ها برای کاهش این ناکارآمدی این است که به جای شارژر باتری از یک مبدل دلتا  یو پی اس آنلایناستفاده کرد. در این حالت، به جای ارائه تمامی خروجی از باتری در شرایط معمول، قستی از آن مستقیما از مبدل دلتا از خط انرژی ورودی حاصل می­شود. در صورت قطع برق، واحد مشابه با یوپی اس انلاین حقیقی عادی عمل می­کند.

یو پی اس هیبرید ترکیبی (Standby online hybrid)

این یوپی اس گاهی اوقات به آن مبدل دوگانه در هنگام نیاز نیز گفته می­شود ،مشابه با یو پی اس انلاین اما با بهره وری انرژی بالاتر است. تفاوت قابل توجه این است که بارهای هیبرید آنلاین آماده به کار تا زمانیکه انرژی در تولرانس قابل قبول است، مستقیما از power utility حاصل می­شود. هنگامی که انرژی از محدوده بالاتر می­رود،  یو پی اس به عملکرد آنلاین استاندارد تبدیل می­شود. کاربردهای معمول شامل اتاقهای سرور هستند. این واحدها هزینه بالاتری نسبت به سایر گزینه­ ها دارند اما بهره ­وری انرژی بالاتری را ارائه می دهند.

یو پی اس لاین اینتراکتیو (Line-interactive UPS)

این  یو پی اس به طور مستمر از طریق یک مبدل قدرت مصرف، انرژی AC را تنظیم می­نماید. اگر power utility دچار مشکل شود و یا خارج از محدوده ورودی مبدل قدرت قرار گیرد، باتری یو پی اس بارها را از طریق یک معکوس کننده حمایت می کند. مبدل توان قدرت ابزارAC  را فیلتر کرده ، اسپایک ولتاژ را سرکوب و ولتاژ را تنظیم می­کند تا قدرت مورد نیاز برای تجهیزات بار را بوجود آورد.

نقش اصلی یک  یوپی اس ارائه انرژی به تجهیزات بسیار مهم و عملیات در مواقع اضطراری است. زمانی که یک سیستم تاریخ گذشته است، نیاز به ارتقاء دارد، و یا به سادگی قادر به ایفای نقش خود نیست، بهترین حفاظت نیاز به طراحی مهندسی هوشمند و انتخاب تجهیزات مناسب دارد.

+3 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (3.3k امتیاز)

و این مطلب :

 

آزمایش خودکار یوپی اس

چگونگی آزمایش یوپی اس و شرح آن

اکثر یو پی اس ها این قابلیت را دارا می باشند که خود را به منظور اطمینان از اینکه کارکرد مناسبی داشته ازمایش کرده و همچنین سیستم ها ی مارا مورد حفاظت قرار میدهد. به طور متوسط این ازمایش هنگامی که برای اولین بار دستگاه یوپی اس را به برق وصل میکنیم انجام پذیرفته و سپس این ازمایش به طور معمول در فاصله زمان های مشخص انجام میگیرد.

بطور مثال برخی از یوپی اس ها در هر روز یک بار و برخی دیگر از دستگاه های یوپی اس در هر هفته ۱بار بصورت خودکار خود را آزمایش می کنند.در مدت این آزمایش ممکن از بعضی از چراغ های دستگاه یو پی اس چشمک زده و یا صدایی از خود منعکس می کند که کاملا عادی می باشد.

نکته ۱ :

در طول مدت آزمایش یاد شده هیچ اثری بر روی بارهای محافظت شده توسط دستگاه یو پی اس ایجاد نمی شود

نکته ۲ :

همچنین با نصب نرم افزار یو پی اس ( برای کنترل دستگاه یو پی اس ) و با فعال کردن آن احتمال این مسئله وجود دارد که بتوانید فاصله زمانی آزمایش را مشخص و مدیریت کنید. و همچنین مواقع الزامی دستور دهید تا دستگاه یو پی اس را ازمایش کند.

نکته ۳ :

در برخی از مواقع هنگام روشن شدن دستگاه یو پی اس ،باتری یو پی اس به دلیل استفاده های گذشته خالی شده و تست نمی تواند انجام بپذیرد.

ازمایش گفته شده یکی از ویژگی های مهم یوپی اس می باشد اما جایگزین آزمایشی که بتواند تمامی دستگاه های یو پی اس را آزمایش کند را نمیگیرد. به این معنی که متمامی تجهیزاتی که لازم می باشد مورد محفاظت قرار بگیرد را به دستگاه یوپی اس متصل کرده و دو شاخه دستگاه یو پی اس را از پریز برق شهر دربیاوریم و طرز کار آن را مشاهده کنیم .درضمن  این کار را بصورت مداوم انجام نمیدهیم چون باتری ،یو پی اس را ضعیفتر خواهد کرد و چنانچه سیکل ها ی شارژ باطری یوپی اس افزایش پیدا کند سبب کم شدن عمر باتری می شود .همچنین باید دقت کنیم که این کار را در فاصله زمانی معین انجام دهیم مخصوصا زمانی که تلفیق بارهای محفاظت شده با تغییر مواجه می شود.

 

دارای دیدگاه توسط (16.6k امتیاز)
ممنون

فکرمیکردم رشته اتون تغذیه یا صنایع غذایی باشه
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...