کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
+2 امتیاز
63 بازدید
سوال شده توسط (6.7k امتیاز)

شرکت یو پی اس پیلر یک شرکت بزرگ در زمینه تولید ژنراتورهای دوار و یو پی اسهای صنعتی و غیر صنعتی در انواع دیزلی، هیبریدی و ایسا است و در زمینه منابع دائمی برق بطور کلی به موفقیتهای بزرگی دست یافته است. پیلر در اصل آلمانی است و مرکز آن در شهر استردو در نزدیکی هانوفر قرار دارد.از نظر تاریخچه نیز شرکت PILLER در سال ۱۹۰۹ توسط شخصی بنام آنتون پیلر در زمینه تولید و ارائه دستگاه‌های الکتریکی با کیفیت بالا و قابل اطمینان پایه‌گذاری و تاسیس شد.این شرکت بطور کلی عضو گروه تولیدات مهندسی «Langley Holdings plc» است. تخصص اصلی این شرکت تولید ژنراتورهای چرخان بعنوان منبع اصلی تامین انرژی برق بدون وقفه است بهر حال این شرکت نیز تولید کننده یو پی اس است و در شهر های آسیا و اروپا نمایندگی های متعدد دارد.

در شرکت پیلر دیدگاه جهانی برای راه های بهتر استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر به عنوان منبع اصلی تولید اصلی برای مواقع اوج مصرف، نیاز برای موازنه و تعدیل استفاده از انرژی بسیار رایج شده است و این سیاست کلی شرکت در تولیدات خود است. در زمینه تجهیزات ۴۰۰Hz و تجهیزات فرودگاهی، تجربه گسترده و طیف وسیعی از محصولات را نیز در این عرصه دارد. شرکت PILLER در زمینه صنایع نظامی، دریایی، زیردریائی‌ها، تجهیزات قدرت و سیستم‌های مخابراتی نیز با بیش از ۳۵ سال تجربه دارای تولیدات و راه‌حل‌هایی در این زمینه است.

محصولات یو پی اس پیلر

پیلر بطور کلی یو پی اسهای استاتیک از توان ۴ تا ۴۰۰ کیلو ولت آمپر را تولید میکند که شامل یو پی اسهای مصارف تک فاز نا ۳۰ کیلو ولت آمپر و یو پی اس سه فاز تا ۴۰۰ کیلودات است. البته این شرکت فراملیتی موفق قادر به تولید یو پی اسهای داینامیک از توان ۱۵۰ کیلووات تا ۴۰ مگاوات نیز هست که این میزانوتوانایی در تولید محصولات یو پی اس فقط در اندک کشورهایی نظیر آلمان و امریکا دیده میشود و البته در این مورد شاید فقط آلمان. با این وجود پیلر همچنان همچون EPE پیشتاز توسعه فناوریهای پیشرفته ذخیره برق است.

 

منبع:http://upsonline.ir/

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...