کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
+2 امتیاز
65 بازدید
سوال شده توسط (6.7k امتیاز)

بیشتر  مصرف کنندگان وسایل برقی در ایران بدنبال قیمت مناسب در ضمن کیفیت قابل قبول برای وسایل مورد نظر خود میگردند. بدلیل اینکه رنج قیمت در یو پی اس ها در انواع و اقسام برند ها و توان الکتریکی یو پی اس بسیار متنوع است همیشه پیشنهاد میشود ابتدا توان الکتریکی مورد نیاز برای یو پی اس مورد نیاز خود را تعیین و سپس بر اساس محدودیت ها و مشخصات فنی مورد نطر مانند اندازه و ابعاد، نوع باتری و کیفیت برق خروجی و حتی برند مورد نظر ، انتخاب نهایی خود را انجام دهند (یو پی اس ارزان).

بطور معمول یو پی اسهای با توان 500 تا 2000 ولت آمپر کمترین قیمت را دارند و  تنوع تولید آنها نیز زیاد است ازاینرو یک خریدار که برای مصرف خانگی بدنبال یو پی اس است با هزینه 500 تا یک میلیون تومان قادر به خرید یک یو پی اس 1000 تا 2000 ولت آمپر آنهم از یک برند خوب ایرانی یا اروپایی میگردد.

گاها با 100 هزار تومان تا 500  هزار توامن یک یو پی اس لاین اینتراکیو 500 تا 3000 ولت آمپر را میتوان از بهترین بندهای ایرانی و یا اروپایی و  حتی آمریکایی فراهم کرد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که برگ گارانتی 1 ساله و حتی 2 ساله داشته باشد. حتی در صورت خرید محصول خارجی میتوانید سریال تولید محصول را که معمولا روی باتری و هم روی پلاک تولید در پشت یو پی اس است را در سایت سازنده چک و از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

عمر یو پی اس ارزان

یک یو پی اس در صورتی که از مرجع درستی خریداری شود و باتری آن نو باشد براحتی تا 2 سال به راحتی و بدون خرابی  کار میکند.

 

منبع:http://fiammco.ir/ups/

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط (3.3k امتیاز)
داداش سوال نشدا این
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...