کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
37 بازدید
سوال شده توسط (6.7k امتیاز)

شرکت ارائه دهنده یو پی اس توانیرو

شرکت تولیدی لوازم الکتریکی و دستگاه های ذخیره و تغذیه توانیرو بیش از سه دهه و قبل از ( در سال ۱۳۶۵) ، در خلال سالهای جنگ به منظور ساخت انواع دستگاه های منابع تغذیه و مبدل ولتاژ ؛ مانند ups شروع بکار کرد و با تکیه بر دانش و تخصص جوانان و متخصصان دانشگاه های برتر ایران شروع به کار کرد و با گذشت اندک مدتی به عنوان اولین ابداع کننده ایرانی دستگاه یو پی اس سینوسی سنکرون با برق شهر ؛ با ساخت سیستم Intelligent HF از نوع Off Line و On Line شناخته شد.

سیستم Intelligent HF ی مدار تحلیلکر و بهینه ساز هوشند مصرف است که این شرکت به عنوان مبدع آن شناخته میشود. طی این سالها مصرف انرژی برق در کاربردهای گوناگون روز بروز افزایش یافته و از سوی دیگر قیمت محصولات پیشرفته و دستگاه های گران مانند لوازم بیمارستانی و دستگاه های CNC ، دستگاه های گران کپی و پلات دیجیتال و قیمت گران زمان و اطلاعات استفاده از وسایل ذخیره انرژی را لازم و تاگزیر نموده اس در این میان شرکت توانیرو بخش مهمی از بازار ایران را بخود اختصاص داده است و با ارائه رنج وسیعی از یو پی اس ها برای مصارف خانگی تا صنعتی خود را بخوبی به این بازار معرفی کرده است.

معرفی محصولات توانیرو:

شرکت تولید یو پی اس توانیرو با طراحی و تولید انواع دستگاه های مبدل ولتاژ و یو پی اس های سینوسی آنلاین در توان های ۲ تا ۲۰ کیلو ولت آمپر با تکنولوژی به روز هوشمند در بازار یو پی اس ها بسیار توانمند است. از حمله ویژگیهای دیگر یو پی اس های این شرکت استفاده و بهره گیری از ترانس ایزوله گالوانیک است.

یو پی اس توانیرو:

شرکت یو پی اس توان نیرو سالها نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس های ELEN در ایران بوده و در زمینه تولید یو پی اس های صنعتی با توان تا ۳۰۰ کیلو ولت آمپر نیز فعالیت دارد.

 

منبع:http://ups-iran.com/

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...