کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.

دیوار پروفایل balavipourali

شما دسترسی لازم برای انجام این عملیات را ندارید
طراحی قالب گرافیکی وبسایت
از زمان انسان های نخستین تا کنون،بشر یک زبان مشترک داشتند و انهم تصویر است.با تصاویر میتوان کلمات و جملات را به سرعت فهماند.عکس گرفتن ممنوع،پارک کردن خودرو ممنوع،عکس غذاها برای معرفی،بیان کردن احساس و… نمونه ای اندک از تاثیر تصویر در زندگی انسانهاست.تصویر با گذشت زمان به یک علم و رشته هنری تبدیل شده است که به علم کلی ان گرافیک گفته میشود.در قرن جدید در مورد گرافیک نرم افزارهای توسعه یافته فراوانی به وسیله شرکتهای مختلف ارائه شده است،که شرکت Adobe سرامد وپیشتاز انهاست.
دخالت گرافیک مناسب و زیبا،در جذب مخاطب بخصوص در دنیای دیجیتال و وبسایتها بسیار حائز اهمیت است ومیتواند مخاطب را حتی دلبسته سایت شما کند.گرافیک سایت شامل طراحی ها،عکسها،رنگها،حاشیه ها،فونتها شامل گرافیک هستند.عکسها و طراحی ها تنها نقش تزئینی و زیبایی سایت را ندارند بلکه میتوانند کمک بسزایی برای کمک به رسیدن مخاطب به محتواها ومقصود خود را داشته باشد.گرافیک و طراحی خوب را میتوان مانند یک خانه زیبا در نظر گرفت.خانه ای بزرگ با رنگ دیوارهای مناسب،مبلمان و میزها وباقی وسایل که در جای مناسب خود قرار گرفته اند؛ابزارکاری جذاب بر روی دیوارها و سقف اینمنزل؛همه اینها باعث میشود تا هم خود صاحبخانه و مهمان و افرادی که وارد ان خانه میشوند از ان انرژی مثبت بگیرند و بارها برای خودمان پیش امده که به رفتن و ماندن در خانه برخی از افراد فامیل بیشتر علاقه نشان میدهیم.این اتفاق دلیلی ندارد جز انرژی وحس مثبتی که از ان خانه دریافت میشود.


ظاهر خوب یک وبسایت،همانند ظاهر مرتب یک دفتر کاری یا فروشگاه بسیار مهم است.ظاهر مناسب برای وبسایت باعث میشود تا سایت وکسب و کار حرفه ای تر به نظر برسد،این اتفاق حس اعتماد بیشتر را به دنبال دارد،وحس اعتماد باعث فروش و یا ماندگاری میشود.
گرافیک در سایت را میتوان ناظم و اراسته کننده در سایت نام برد.قبل از طراحی سایت ابتدا باید نوع سایت مشخص شود که ایا فروشگاهی است،تجاری،علمی،سرگرمی یا… واینکه مخاطب غالب چه قشری هستند؟بیشتر جنسیت مرد یا زن به وبسایت سر میزنند؟ که تمامی این عوامل و عامل های دیگر در نوع طراحی تاثیر میگذارند که دلایلی علمی وروانشناسی دارد.
پس از گفتن این مقدمه به سراغ مبحث طراحی قالب گرافیکی وبسایت میرویم.

قالب وبسایت چیست؟
قالب وبسایت در واقع یک بستر و محیط از پیش طراحی شده است که براساس نوعی که دارد(تجاری،سرگرمی،اتلیه،فروشگاهی یا…) یکسری امکانات وشکل ظاهری پیشفرض و از پیش طراحی شده دارند،که کار طراحان سایت را راحت تر کرده اند.این قالب در اختیار طراحان سایت وبرنامه نویسان وب قرار میگیرد وانها براساس درخواستها و نیازهایی که دارند انرا ویرایش یا تکمیل و یا از ابتدا طراحی مجدد میکنند.نامهای دیگر قالب وبسایت،قالب صفحه وب ویا قالب صفحه گویند.قالب وبسایت یک پل ارتباط دهنده بین محتوا وظاهر سایت با زیرساخت یک وبسایت که شامل زبانهای برنامه نویسی همانند HTML ،CSS  است.
در واقع قالب وبسایت یک طرح گرافیکی است که چه به صورت خام وچه به صورت تغییریافته توسط طراح سایت در تمامی صفحات سایت تکرار میشود. در طراحی قالب گرافیکی وبسایت میتوان از متنها با زبانهای مختلف،عکس ها در فرمتها و شکلهای گوناگون(دایره،مربع،مستطیل و…) با دقت بالا،بنرها یا عکس های پس زمینه با کیفیت بالا استفاده کرد.طراحان وبسایت میتوانند تمامی اینکارها و بسیاری از کارهای دیگر را بر روی قالبهای گرافیکی انجام دهند که همه اینها باعث زیبایی سایت و دقت ان با جزئیات بالا میشود؛وجالب تر از ان اینست که هیچ نیازی به دانستن علم برنامه نویسی نیست.حتی برخی قالبهای اماده هستند که افرادی که فقط میخواهند یک سایت کوچک و اولیه داشته باشند یا یک وبلاگ جهت اطلاع رسانی یا اتاق فکر وانجمن انلاین وکارهایی از این دست،میتوانند با کمی اموزش انهارا طراحی و استفاده کنند.
اما طراحی های حرفه ای وهدفمند وسوداور به همین سادگی نیست ونیازمند فنون طراحی قالب گرافیکی میباشد.طراحی اولیه قالب گرافیکی مناسب مستلزم حضور حداقل یک طراح سایت،یک برنامه نویس وب ویک گرافیست اشنا با فوتوشاپ و یا کورل است.یک وبسایت حرفه ای نشانه ای از اعتبار،تجربه وتوانایی شما برای مشتری است.
پس دریافتیم که طراحی قالب گرافیکی وبسایت مقوله مهم و حیاتی در کشاندن  بازدید کننده به داخل وبسایت میباشد؛به طور میانگین یک بازدیدکننده در 20ثانیه  تصمیم میگیرد که در سایت بماند و ادامه فعالیت و زمان خود را در اینجا صرف کند یا خیر.موارد اصلی که در گرافیک طراحی حرفه ای مهم هستند به این ترتیب میباشند:
روانشناسی رنگهای مناسب:بسته به گروه سنی،اخلاقی،جنسیتی که با سایت در تماس اند انتخاب میشود و در ماندگاری بیننده در سایت تاثیر مستقیم دارد.
استفاده از شماتیک و علائم واضح و مرتبط:سرعت اشنایی بازدید کننده از سایت را بالا میبرد و از گنگی سایت و سردرگمی وی جلوگیری میکند.باید چنان فکر کنیم که گویی کاربران سایت ما برای بار اول است که وارد یک وبسایت میشوند و ما باید مانند شهرک ترافیک برای رانندگان مبتدی،از علائم مناسب برای هدایت بیننده استفاده کنیم.
چینش صحیح اجزا:استفاده از منوهای مناسب در مکانهای مناسب،استفاده از منوهای بازشونده یا همان کرکره ای،چینش اصولی و به ترتیب منوها و…
حال با توضیحات ارائه شده و اشنایی با اهمیت قالبهای گرافیکی وبسایتها به سراغ تشریح قالبهای وبسایت و مراحل طراحی قالب گرافیکی میپردازیم.برای اطلاعات بیشتر بهتر است بدانید که به قالب پوسته هم گفته میشود.
انواع طراحی قالبهای گرافیکی وبسایت:

1-طراحی استاتیک:این طراحی یک وبسایت با عرض ثابت میدهد و اگر اندازه مرورگر را تغییر دهیم،صفحه وبسایت تغییر نمیکند و براساس ان مقیاس در نمی اید پس مقیاس پذیر نیست.این نوع سایتها نسبت به سایتهای دیگر سبک تر و سریعتر است.وبسایتهای استاتیک میتوانند یک صفحه تا هزاران صفحه را پوشش دهند.
2-طراحی دوبعدی(Flat Design ) : یک طراحی ساده و محتوا محور است که از تکنیکهای گرافیکی کم بهره میبرد و ارائه اطلاعات برای این سبک از طراحیها در اولویت است.
3-طراحی داینامیک(پویا): وبسایتهای پویا میتوانند از ساده تا خیلی پیچیده طراحی شوند که بستگی به نیاز مشتری یا مدیر سایت دارد.طراحی وبسایت پویا میتواند با زبانهای برنامه نویسی   .NET , Javascript , PHP , JQuery  و… انجام شود.همچنین همانطور که قبلتر گفته شد به وسیله سیستمهای مدیریت محتوا نظیر WordPress  یا Joomla  اضافه کردن محتوا و مدیریت انها بسیا ر اسان است.
4-طراحی تک صفحه ای(One Page Design ): در این شیوه زمانی که یک فهرست یا دسته را انتخاب میکنیم به جای اینکه مطلب ارائه شده و فهرست در صفحه جدیدی باز شود بلکه در همان صفحه در جای دیگر ان،مطلب را نمایش میدهد.بای مثال شما روی منوی تماس با ما کلیک میکنید،به جای اینکه همان صفحه عوض شود ویا صفحه تماس با ما در برگه جدیدی در مرورگر باز شود؛صفحه ای که در ان هستید شما را کمی پایینتر هدایت میکند و مطلب را نمایش میدهد.
سورس:طراحی سایت کارن arvinkaren.com
http://arvinkaren.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/
شهریور 20, 1396 توسط balavipourali
چرا سایت من مردم را جذب نمیکند؟
ممکنه مردم به دلایل خیلی ساده ای از یه سایتی بدشون بیاد. دارکوب تو این مقاله بعضی از این دلایل رو بررسی میکنه.

سرعت بارگذاری سایت بسیار پایین است
باید با واقعیت روبرو بشید، ما تو جهانی زندگی می کنیم که راضی کردن مشتری اهمیت زیادی داره. اگه سایتتون تا 3 ثانیه بارگذاری نشه، به احتمال زیادی بازدیدکننده هاتونو از دست میدید. میتونید با تغییر اندازه تصاویر سرعت سایتتونو افزایش بدید. تو اسلایدرتون بیشتر از 3 تا اسلاید نذارید، تعداد عکسهای هر صفحه رو کم کنید، CSS و جاوااسکریپتتونو فشرده کنید و تعداد افزونه هایی که تو پس زمینه کار می کنن رو محدود کنید (مثل ویدئو، موسیقی، فلش و غیره).

URLهای پیچیده – خیلی طولانی یا بی معنی
اگه آدرستون به یاد مردم نمونه، مردم هم ازش دیدن نمیکنن. سایتهایی مثل روز-بارانی//فروش/محصولات چرمی/محصولات/yoursite.com یا سایتهای بی معنی مفهوم که از این هم بدترند، مثل 134=$/طبقه بندی/yoursite.com. URLهاتونو مدیریت کنید و سعی کنید آدرسهای صفحات ساده باشند، مثلا مدل روز بارانی/yoursite.com با برنز/چرم/yoursite.com.

روی گوشی تلفن همراه افتضاح دیده میشه
تا حالا شده این سایتهای سه ستونی رو با گوشیتون ببینید؟ به سختی میشه روی گزینه هاشون کلیک کرد. درسته؟ سایت های واکنشگرا، بسته به دستگاهی که داره استفاده میشه، تعیین میکنه که سایت با یه ستون دیده بشه یا دوتا یا سه تا. اینطوری سایتتون میتونه تو همه دستگاهها شیکل و منظم به نمایش دربیاد.

جهتیابی ضعیف و صفحات استاندارد
من خودم بیشتر از همه از این یکی متنفرم. تا حالا شده یه سایتی ببینید و بخواهید که بعدا دوباره برگردید، اما دیگه نتونید اون صفحه رو پیدا کنید؟ تقصیر حافظتون هم نباشه....به احتمال زیاد بخاطر اینه که جهتیابی سایت سازمان یافته نیست. جهتیابی های ناپایدار، لینکهایی که به صفحاتی باز میشن که تو فهرست وجود ندارن و ستونهای کنار سایت که تو بعضی صفحات هستن و تو بعضی صفحات ناپدید میشن، همه میتونن باعث کم شدن بازدیدکننده های سایتتون بشن.

سایتتون زیادی فروشنده است
مردم وقتی یه سایت باز میکنن میخوان اطلاعات به دست بیارن، نه اینکه مدیر سایت از خودش تعریف کنه که بهترینه و محصولاتش درجه 1 و فلان و بهمان. این حرفای فروشنده معابانه رو کنار بذارید و از اطلاعات مفید استفاده کنید. میخواهید کاربر رو به خریدار تبدیل کنید؟ پس باید یه مشکل رایج رو حل کنید تا اعتماد کاربرهاتونو بگیرید.

فرم تماستون طولانیه
اسم، ایمیل و پیام – فقط همین. مردم فرم های طولانی رو پر نمی کنن، پس فرمتونو ساده نگهدارید و فقط نکات ضروری رو بنویسید. شماره تلفن کاربر، کد پستی، شماره فکس و این قبیل چیزها که به درد شما نمیخوره.

جملات طولانی و صفحات طولانی
سریع برید سر اصل مطلب. رمان که نمی نویسید. مردم میخوان اطلاعات مورد نیازشونو تو کمترین زمان ممکن بدست بیارن. پس بی خودی بهش شاخ و برگ ندید. پاراگرافهاتون کوتاه باشن، کنار موارد فهرستها خط تیره بذارید و متن رو با تیترهای فرعی به قسمتهای کوتاهتر تقسیم کنید.
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com
http://sitedesign.joomir.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/item/1453-hate-website.html
شهریور 20, 1396 توسط balavipourali
دوره های عمومی آموزش زبان انگلیسی (English For General Purposes (EGP برای دانشجویانی طراحی شده است که می بایست به فراگیری مهارت های عمومی زبان بپردازند.
در مجامع آکادمیک به منابع یا کتابهای آموزشی کاملی که در قالب یک مجموعه گردآوری شده است Course Book گفته می شود. این منابع در آموزشگاه های مختلف به عنوان محور اصلی آموزش قرار می گیرند، به عنوان مثال یک موسسه آموزشی سری Interchanges را انتخاب می کند تا با استفاده از این بسته آموزشی بتواند دانشجویان خود را در روند فراگیری زبان یاری دهد.
وجه تمایز ارس نسبت به سایر موسسات آموزشی بکارگیری متد Needs Analysis است که با نظر به آن از منابع و بسته های آموزشی مختلف بهره می گیرد تا جوابگوی نیازها و الویت های داوطلبان در سطوح مختلف باشد.
از منابع مختلف آموزشی این موسسه می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

 Language Leader *
New English File *
American Cutting Age *
Interchanges *
Landmark *
Top Notch *
New Headway *
True to Life *
سورس:آموزشگاه زبان انگلیسی ارس arasedu.com
http://arasedu.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9/
خرداد 16, 1396 توسط balavipourali
ترمو وود در واقع یک روش مهندسی میباشد که در آن طی فرایندی عمر و مقاوت چوب را افزایش میدهند.
فرآیند ترمو وود:
در فنلاند طی تحقیقات گسترده روشی ابداع شد که ترمو وود نام گرفت.در این روش با توجه نیاز چوب ها برش میخورند و سپس آنها را وارد دستگاهی با نام ترمو وود میکنند که طی فرایندی با شرایط خاص به چوب تا دمای 220 درجه در چند مرحله و در چند دمای مختلف حرارت میدهند و نگه میدارند که این کار پیامد های زیر را برای چوب به دنبال دارد:
• از بین رفتن رطوبت چوب
• پاکسازی چوب از هرگونه حشره
• تغییر رنگ رویه چوب
• تغییر رنگ مرکز چوب
 
در مراحل بعدی پس از اینکه کارهای حرارتی با چوب تمام میشود چوب باید سرد شود که اینکار را با آب و بخار آب انجام میدهند که سبب جذب رطوبت توسط چوب میشود.
همانطور که مشخص است در این روش از هیچگونه ماده ی خاصی یا شیمیایی استفاده نمیشود و تمامی مراحل به صورت طبیعی و صرفا با سرد و گرم کردن انجام میشود.
مزایای فرآیند ترمو وود:
*  شکسته شدن زنجیره های سلولزی
*  پاکسازی چوب از هرنوع حشره
*  افزایش مقاومت در مقابل سرما و گرما
* افزایش مقاومت در مقابل رطوبت و بارندگی
*  افزایش مقاوت در مقابل حشرات مختلف
*  افزایش مقاوت در مقابل تغییر شکل
*  و...
چوب های ترمو وود دو دسته اند:
ترمو وود نرم: در این دسته از چوب های درختانی مانند درخت کاج استفاده میشود که فنلاند نیز دارای بهترین چوبهای کاج دنیا میباشد.
ترمو وود سخت: این دسته از ترمو وود از چوب های درختان پهن برگ هستند که از چگالی کمی برخوردارند.
ترمو وود دارای دو استاندارد تولید هستند که به این دو استاندارند Thermo-s و Thermo-d میگویند.
ترمو وود در مکان های مختلف قابل استفاده میباشد:
ر مبلمان شهری
* فلاورباکس
*  آلاچیق
*  نمای ساختمان ها
*  کفپوش های محوطه های باز
*  و...
مزایای ترمو وود:
*  عدم تاثیر گذاری برروی سلامتی انسان
*  وزن کم
*  استقامت بالا در مقابل پوسیدگی
*  زیبایی بالا
*  عمر مفید بالا
*  فاقد مواد شیمایی
*  و...
سورس:تابلوسازی تابلونامی tablonami.com
http://tablonami.com/%D8%AA%D8%B1%D9%85%D9%88-%D9%88%D9%88%D8%AF.html
خرداد 16, 1396 توسط balavipourali
امشب یه ایمیل گرفتم که نویسنده ازم پرسیده بود، چرا شرکتهای ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو و توسعه سایت از تضمین کارشون سر باز میزنند (و هیچ وقت از این روش برای بازاریابی کارشون استفاده نمی کنند). خیلی ها این سوالو از من پرسیده بودند، برای همین میخوام تو این پست با پنج دلیل به این سوال جواب بدم. دلایلی که میارم حاصل تجربه شرکت دارکوب، مقاله های ماز و شرکتهای دیگه ای است که باهاشون کار کردم.

 

ضمانت های سئو سابقه خوبی ندارند
از سال 1374 تا الآن، کلاهبردارهای سئوکار برای جذب مشتری از عبارت "کسب ترافیک و رتبه تضمین شده" و وعده های افسانه ای استفاده میکردند. این مسئله کل صنعت سئو رو لکه دار کرد و باعث شد شرکتهایی که از برچسب "تضمینی" استفاده میکردند کنار زده بشن. بیایید با هم چند تا از پیامهای تبلیغاتی این شرکتهای به اصطلاح سئوکار رو مرور کنیم:
(منبع) نرم افزار بهینه سازی موتور جستجوی ما از آخرین آخرین ابزار بهینه سازی وبسایت و محبوبیت لینک بهره میگیره تا برای شما رتبه های تضمین شده ای فراهم بیاریم. بهترین نرم افزار بهینه سازی موتور جستجو باید این دو امکان رو برای شما بوجود بیاره:
1- ابزار تبادل لینک و محبوبیت لینک
2- نرم افزار تابع وبسایت
نرم افزاری که به طور خودکار تبادل لینک میکنه و تابع وبسایته؟ اگه فقط 10 دقیقه راجع به روشهای سئو تحقیق کرده باشید، میدونید که این ادعاها دارن روشهایی رو ارائه میدن که طی پنج سال گذشته به عنوان روشهای بی تأثیر معرفی شده اند.
(منبع) با سالی 399 دلار، تضمینی سریع روی فهرست گوگل، MSN، آلتاویستا، لیکوس، اسک، دی-ماز و صد موتور جستجو و پرتال دیگه قرار بگیرید. ترافیکتونو ردیابی کنید و کسب یک جایگاه بالاتر رو تضمین کنید.
میبینید که نه تنها فهرست بندی و کسب ترافیک بلکه سرعت کار رو هم تضمین کرده!
(منبع)
1- ما هر ماه تضمین میکنیم که در صفحه اول نتایج باشید، اگر ماهی روی صفحه اول نتایج دیده نشدید لازم نیست برای اون ماه پولی پرداخت کنید.
2- تضمین میکنیم سایتتونو برای بیش از 100 کلیدواژه بهینه کنیم.
3- تضمین میکنیم که هر ماه گزارش همه مستندات جایگاه صفحه اولتونو ارائه کنیم.
خیلی از شرکتهای سئوکار که هنوز هم رتبه گرفتن رو ضمانت میکنند، یه رویه هوشمندانه رو پیش گرفتند و فقط کلیدواژه هایی که خودشو میگن رو ضمانت میکنند. حالا اینکه اون کلیدواژه ها اصلا ترافیکی میگیرن یا نه، خودش یه موضوع دیگه است.
دیگه فکر میکنم خودتون متوجه شدید، تو سئو هم مثل هر صنعت دیگه ای هم آدمای شیاد داره هم درستکار. دسته شیاد تو بازاریابیشون ادعاهایی میکنند که اون یکی دسته هیچ وقت اون ادعاها رو نمیکنند.

موتورهای جستجو صریحا علیه این کار هشدار داده اند
من معمولا برای بازاریابی سرچ به راهنمای گوگل ارجاع نمیدم، اما چون صفحه اش برای عبارتهای مرتبط با سئو و ضمانتها رتبه خوبی گرفته، اگه یه مشتری بخواد درباره خدمات شما سرچ کنه قطعا این صفحه رو میبینه. این خط به طور خاص تو این صفحه اومده:
"هیچ کس نمیتونه رتبه یک رو روی گوگل تضمین کنه".
با اینکه این جمله تو یه مضمون دیگه ای اومده ("مواظب سئوکارهایی که به بهانه ارتباط با گوگل یا ... ادعا میکنند میتونن رتبه خاصی رو تضمین کنند باشید)، اما پیام سخن کاملا واضحه. اگه مشتری شما هم این متن رو روی وبسایت گوگل خونده باشه که ضمانت ها جعلی اند، ممکنه نسبت به ضمانت دادن شرکتها حساس شده باشه.
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com
https://sitedar.com/blog/538-guarantee-seo.html
خرداد 16, 1396 توسط balavipourali
امشب یه ایمیل گرفتم که نویسنده ازم پرسیده بود، چرا شرکتهای ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو و توسعه سایت از تضمین کارشون سر باز میزنند (و هیچ وقت از این روش برای بازاریابی کارشون استفاده نمی کنند). خیلی ها این سوالو از من پرسیده بودند، برای همین میخوام تو این پست با پنج دلیل به این سوال جواب بدم. دلایلی که میارم حاصل تجربه شرکت دارکوب، مقاله های ماز و شرکتهای دیگه ای است که باهاشون کار کردم.

 

ضمانت های سئو سابقه خوبی ندارند
از سال 1374 تا الآن، کلاهبردارهای سئوکار برای جذب مشتری از عبارت "کسب ترافیک و رتبه تضمین شده" و وعده های افسانه ای استفاده میکردند. این مسئله کل صنعت سئو رو لکه دار کرد و باعث شد شرکتهایی که از برچسب "تضمینی" استفاده میکردند کنار زده بشن. بیایید با هم چند تا از پیامهای تبلیغاتی این شرکتهای به اصطلاح سئوکار رو مرور کنیم:
(منبع) نرم افزار بهینه سازی موتور جستجوی ما از آخرین آخرین ابزار بهینه سازی وبسایت و محبوبیت لینک بهره میگیره تا برای شما رتبه های تضمین شده ای فراهم بیاریم. بهترین نرم افزار بهینه سازی موتور جستجو باید این دو امکان رو برای شما بوجود بیاره:
1- ابزار تبادل لینک و محبوبیت لینک
2- نرم افزار تابع وبسایت
نرم افزاری که به طور خودکار تبادل لینک میکنه و تابع وبسایته؟ اگه فقط 10 دقیقه راجع به روشهای سئو تحقیق کرده باشید، میدونید که این ادعاها دارن روشهایی رو ارائه میدن که طی پنج سال گذشته به عنوان روشهای بی تأثیر معرفی شده اند.
(منبع) با سالی 399 دلار، تضمینی سریع روی فهرست گوگل، MSN، آلتاویستا، لیکوس، اسک، دی-ماز و صد موتور جستجو و پرتال دیگه قرار بگیرید. ترافیکتونو ردیابی کنید و کسب یک جایگاه بالاتر رو تضمین کنید.
میبینید که نه تنها فهرست بندی و کسب ترافیک بلکه سرعت کار رو هم تضمین کرده!
(منبع)
1- ما هر ماه تضمین میکنیم که در صفحه اول نتایج باشید، اگر ماهی روی صفحه اول نتایج دیده نشدید لازم نیست برای اون ماه پولی پرداخت کنید.
2- تضمین میکنیم سایتتونو برای بیش از 100 کلیدواژه بهینه کنیم.
3- تضمین میکنیم که هر ماه گزارش همه مستندات جایگاه صفحه اولتونو ارائه کنیم.
خیلی از شرکتهای سئوکار که هنوز هم رتبه گرفتن رو ضمانت میکنند، یه رویه هوشمندانه رو پیش گرفتند و فقط کلیدواژه هایی که خودشو میگن رو ضمانت میکنند. حالا اینکه اون کلیدواژه ها اصلا ترافیکی میگیرن یا نه، خودش یه موضوع دیگه است.
دیگه فکر میکنم خودتون متوجه شدید، تو سئو هم مثل هر صنعت دیگه ای هم آدمای شیاد داره هم درستکار. دسته شیاد تو بازاریابیشون ادعاهایی میکنند که اون یکی دسته هیچ وقت اون ادعاها رو نمیکنند.

موتورهای جستجو صریحا علیه این کار هشدار داده اند
من معمولا برای بازاریابی سرچ به راهنمای گوگل ارجاع نمیدم، اما چون صفحه اش برای عبارتهای مرتبط با سئو و ضمانتها رتبه خوبی گرفته، اگه یه مشتری بخواد درباره خدمات شما سرچ کنه قطعا این صفحه رو میبینه. این خط به طور خاص تو این صفحه اومده:
"هیچ کس نمیتونه رتبه یک رو روی گوگل تضمین کنه".
با اینکه این جمله تو یه مضمون دیگه ای اومده ("مواظب سئوکارهایی که به بهانه ارتباط با گوگل یا ... ادعا میکنند میتونن رتبه خاصی رو تضمین کنند باشید)، اما پیام سخن کاملا واضحه. اگه مشتری شما هم این متن رو روی وبسایت گوگل خونده باشه که ضمانت ها جعلی اند، ممکنه نسبت به ضمانت دادن شرکتها حساس شده باشه.
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com
https://sitedar.com/blog/538-guarantee-seo.html
خرداد 16, 1396 توسط balavipourali

341 سوال

1.1k پاسخ

698 دیدگاه

406 کاربر

کاربران برتر

دسته بندی ها

بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...