کاربران عزیز لطفا به فروم کومه بپیوندید به تالار کومه بپیوندید
سلام ،برای دستابی انجمن کومه به آدرس coome.ir بیایید.
0 امتیاز
53 بازدید
سوال شده توسط (3.3k امتیاز)

واژه MIT در نام دانشگاه MIT انگلستان، اختصار عبارت مدیریت و فناوری اطلاعات (Management & Information Technology) میباشد.
لازم به ذکر است دانشگاه MIT واقع در انگلستان، به عنوان یک مجموعه مستقل فعالیت داشته و هیچ گونه ارتباطی به دانشگاه MIT آمریکا ندارد، فعالیت آن کاملا متفاوت بوده و در بحث معادلسازی تجربیات غیرآکادمیک افراد فعالیت میکند.
در رابطه با بحث معادلسازی انجام شده توسط این دانشگاه ، میتوان گفت فعالیت این مجموعه عمدتا” در زمینه معادلسازی تحصیلی طبق استاندارد جهانی ۲۹۹۹۰ میباشد، که اساس آن به رسمیت شناختن آموزشهای غیر آکادمیک ا‌‌فراد و تبدیل سوابق کاری، علمی و پژوهشی به مدارک معادل در مقاطع مختلف تحصیلی است.
دانشگاه مدیریت و فناوری اطلاعات انگلستان(MIT) , دارای شماره ثبت رسمی میباشد که اعتبار آن در مراجع دولتی و قانونی ان کشور قابل استعلام میباشد .

تفاوت دانشگاه MIT انگلستان و دانشگاه MIT آمریکا (ماساچوست)

کالج MIT پس از تاسیس یکی از برترین کالج های خصوصی انگلستان بوده و در لندن واقع است. واژه MIT در نام این دانشگاه،اختصار عبارت مدیریت و فناوری اطلاعات (Management & Information Technology) میباشد.
در رابطه با تفاوت دانشگاه MIT انگلستان و دانشگاه MIT امریکا(ماساچوست)، لازم به ذکر است دانشگاه MIT واقع در انگلستان، به عنوان یک مجموعه مستقل فعالیت داشته و هیچ گونه ارتباطی به دانشگاه MIT آمریکا ندارد، فعالیت آن کاملا متفاوت بوده و در بحث معادلسازی تجربیات غیرآکادمیک افراد فعالیت میکند.

برای معرفی بحث معادلسازی انجام شده توسط این دانشگاه ، میتوان گفت فعالیت این مجموعه عمدتا” در زمینه معادلسازی تحصیلی طبق استاندارد جهانی ۲۹۹۹۰ میباشد، که اساس آن به رسمیت شناختن آموزشهای غیر آکادمیک ا‌‌فراد و تبدیل سوابق کاری، علمی و پژوهشی به مدارک معادل در مقاطع مختلف تحصیلی است.
این مدارک معادل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قابل دریافت میباشد که متقاضیان با ارائه سوابق و رزومه خود و انجام پروژه های تحقیقاتی می توانند موفق به دریافت این مدرک بدون حضور در انگلستان نائل گردند. دانشگاه مدیریت و فناوری اطلاعات انگلستان(MIT) , دارای شماره ثبت رسمی میباشد که اعتبار آن در مراجع دولتی مربوطه قابل استعلام میباشد 

 

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:
لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید
برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
بازی آنلاین | online games دیجی ابزار وسایت | فروم
...